موشن گرافیک و استوری موشن

ساخت انواع موشن

طراحی لوگو ، لوگو موشن ، موشن گرافیک ، اینفو موشن ، گیف تبلیغاتی و ....

موشن گرافیک

موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت های داستان می پردازد اما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد.

موشن گرافی در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته‌های هنر دیجیتال می‌باشد؛ علم استانداردی است که بصورت حرفه‌ای در بر گیرنده نرم‌افزارهای مهم است.

 

 

برای مشاهده موشن گرافیک به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

اگر به اینستاگرام دسترسی ندارید میتوانید برخی از نمونه کارها رو در آپارات مشاهده کنید.

موشن گرافیک خودش به دسته بندی های دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می شود که هر چه میزان کاراکترها و جزئیات نیاز به طراحی داشته باشد و از مدل های آماده کمتری استفاده شود هزینه بالاتر می رود . همان طور که گفته شد تولید موشن گرافیک به خاطر کم هزینه تر بودن و سرعت ساختش نسبت به تیزرهای انیمشنی بیشتر مورد اقبال قرار گفته است. موشن گرافیک (گاهی اوقات تصویربرداری) قطعاتی از انیمیشن یا فیلم دیجیتالی است که توهم حرکت یا چرخش را ایجاد می کند و معمولاً برای استفاده در پروژه های چندرسانه ای با صدا ترکیب می شود. قسمتی از متن از این لینک می باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی